Monday, December 13, 2010

Kata Hati

Ya  Allah Kau tunjukkan lah mne yang terbaik utk hamba Mu ini Ya Allah...

Rase Mencintai dan di Cintai...

Awal 2007 Aku jalinkan hubungan...
Enth la mane silapnye...
aku selalu di kecewakan, rsenye aku dh cube buat yang terbaik...
dah cube...
Tp mungkin juga aku ada buat silap..
aku akui aku ada curang dgn Die dlm 2 kali...(mungkin Nie BAlasaN Aku)
2 pn sbb die yang kecewakan aku...
salah ke aku ingin Rasa DICINTAI dan MENCINTAI...
Bile aku dh satu kan ati utk memilih die sbgai teman hidup aku mcm2 dugaan menimpa...

14 Feb 2009

Perancangannya ingin bertunang,
Memandu dari Putrajaya ke Kuala Terengganu dengan senyuman yang mekar, berbunga2 kata org..
(Maklumlah nk bertunang kata kan...Hahahahaha)
Bilik, smpai je umah, "Ma kak nk tunang"
"Bile??"
"14 Feb 2009"
"ooooo, Ok"
"Jom beli brg"
x pk panjang terus pg ke Dungun...
sampai rumah x sampai 15 minit terus ke Dungun...(sanggup Drive sendiri)
beli barang...
col sepupu lagi tnye mene butik nak tempah pelamin kecik la untuk bertunang...
huhuhuhu (punye la excited...)
Sepupu g tau kt mane2 terus pergi..n pilih bju sekali la nk sewa...
Lepas 2 ari dpt msg...
"Sori syg abah x bg tunang lagi"
HAmbek KO!ape nk kate...
(Tuan/Puan sila bg komen anda??)
Hancur luluh ati den..Allah je tahu...

Seminggu aku diamkan diri x contact gn die...
tp sape tau ati aku mase 2...
Bila x msg rindu,bile msg igt balik ape yg terjadi(sakit ati)
last2 aku jatuh kn ego aku...

Jalinkn hubugan mcm biase...
tp aku mmg bodoh..
uollls leh ckp ape saje pas ni ape nk ckp tp aku trime je...
aku pkai kad krdit mayabank...
"sayang, hp ni cantik kn?"
"cantek sgt"kate si awek la..
""blh x pkai kad kredit syg dlu pas 2 abg byr balik"...
"huh... brape ribu 2...?"
"Murah je 1500 (Ringgit Malaysia bukan Rupiah)
"ok, janji abg byr.."

dh lame2 kawan, byr itu ini pkai kad kredit lastly over limit la ape lagi...
bile dh over limit, mamat 2 pn layan mcm xnk layan je.. dh x tahan nk bla..
tp yg keciannye si awek menangung sndri kad kredit nye.. ckp nk byr tp x tau la bile nk d byr nye...

L.E.L.A.K.I....

ingat la perkataan 2..
bkn sume lelaki cm ni tp ramai yg mcm ni...
dan kaum hawa juga x terkecuali..
oleh itu selepas ini beringat la yea kwn...
ceritera ni ada yg benar dan ada yg d tambah..maaf kalau ada yang terase..

No comments:

Post a Comment